wtorek, 29 stycznia 2013

Uwaga!!!

                   Witajcie moi drodzy. Wracamy do opcji co tygodniowej, czyli? Rozdział na blogu będzie się pojawiał co tydzień w weekend jeśli tylko będę miała taką możliwość. Wróciłam właśnie od poniedziałku po feriach do szkoły i już mam dużo nauki. Najpierw nauka, a później przyjemności jak mówi moja mama. A tak szczerze to taka jest prawda. Najpierw muszę skupić na nauce. W wolnych chwilach będę starała się pisać ciąg dalszy opowiadania w zeszycie, a co tydzień w weekend będzie pojawiał się kolejny rozdział na blogu. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i pomimo to nie opuścicie tylko cierpliwie będziecie czekać na kolejny rozdział.
 
PS. Odnośnie waszej prośby o scenę erotyczną między Viki i Niall'em to nie mogę spełnić waszej prośby ponieważ nie potrafiłabym tego napisać. Mam nadzieję, że pomimo to i tak będzie się wam miło czytać kolejne rozdziały. Całusy i pozdrowienia ;*

6 komentarzy:

  1. Nie no ok:P Moja mama mówi to samo rozumiem cie:) witaj w grupie heh:P Nie moge sie doczekac nastepnego rozdziału:** KINGA

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam...:) znalazłam ten blog przez przypadek. Tak się wciągnełam że przeczytałam opowiadania w jeden dzień;) gratuluję talentu:* Nina

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie opuszcze cie. Za bardzo podoba mi sie to co piszesz i cie rozumiem bo tez mi sie juz skonczyly ferie i mam urwanie glowy w szkole. Dominika^^

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekam na weekend : > No i powodzenia w szkole ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, ale może dasz radę w piątek wieczorem wstawić ? Bo jestem na urlopie i nie mam czego czytać na wieczór a jakoś mnie teraz książki nie wciągają bo chce czytać twoje opowiadanie. A code tej sceny erotycznej to nie musisz jej opisywać tylko viki może powiedzieć przyjaciołom ze przeżyła swój pierwszy raz np ashley
    Poli

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam twojego bloga całkiem niedawno bo wczoraj i tak sie wkrecilam, ze właśnie skończyłam czytać, wiec będę na bieżąco. Super opowiadanie. Nie mogę sie doczekać kolejnego rozdziału.

    Jak bedziesz miala trochę czasu to wpadnij do mnie. Wszystkich zapraszam
    another-world-tomlinsonowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń