czwartek, 24 stycznia 2013

Pytanie: Kiedy następny rozdział?

                   Witajcie moi drodzy. Najpierw chcę wam gorąco podziękować za wasze wszystkie opinie, które zostawiacie pod każdym postem. Mają one dla mnie bardzo wielkie znaczenie i dodają więcej otuchy do pisania. Jeśli teraz chodzi o pytanie w tytule tego postu to odpowiedź jest trochę trudna ponieważ nie potrafię wam określić dokładnego dnia i godziny kiedy dodam kolejny. Postaram się dodać w ten weekend, ale nieobiecuję.
                    Kończą mi się właśnie ferie i myślałam, że podczas nich dodam więcej rozdziałów, ale jak widać moja głowa i wena nie chcą ze mną współpracować. Staram się, ale oczywiście nie będę pisała byle czego aby tylko coś napisać. Może uda mi się napisać kolejny rozdział to dodam ten, który już prawie mam napisany.
                  Dziękuje jeszcze raz bardzo mocno za wszystko i życzę miłego czytania kolejnych rozdziałów. Postaram się was nie zawieść i dalej opisywać niesamowite przygody Victorii i jej przyjaciół.

8 komentarzy:

  1. Rozumiem i szanuję. Czekam z niecierpliwością i życzę żebyś jak najszybciej miała pomysły na rozdziały i czas na ich zrealizowanie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takie opowiadanie warto czekać! <3
    Podczas gdy ty piszesz ja czytam wszystko od nowa i przypominam sobie czasy jak Tori była z Liamem ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ok WSZYSTKO ROZUMIEMY!!!:P podpisujje sie do koma wyzej:*** MAM TO SAMO;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiemy. I z niecierpliwością czekamy na kojny rodził. Basrdzo jestem ciekawa co będzie dalej ;D POWODZENIA .! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. W porządku :) A ja zapraszam do siebie mary-and-one-direction.blogspot.com Nie jest tak doskonały jak twój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem cie sama pisze opowiadanie i wiem jak to jest...

    P.S.masz super bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Super opowiadanie i czekam na kolejne rozdziały. Zapraszam do mnie http://dreamsandmusic1d.blogspot.com

    PS. Zostałaś nominowana do Liebster Award

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulujemy.! Nominowałyśmy Cię do Liebster Award. : ) Więcej informacji na naszym blogu -----> http://as-much-as-i-love-you.blogspot.com/2013/01/liebster-award_6784.html#comment-form Zapraszamy również do czytania i komentowania. : ) xx / Lucy & Joanne

    OdpowiedzUsuń