niedziela, 13 stycznia 2013

Libster Awards - 9 nominacja

Kolejna nominacja za, którą bardzo dziękuje:)

Odpowiedzi na pytania od Maddie (http://www.maddiefriendsonedirection.blogspot.com/)

1. Dlaczego właśnie lubisz One Direction?
Lubię ich za ich wspaniały głos, charakter i podejście do życia;)

2. Up All Night czy Take Me Home?
Obydwie są świetne, ale raczej wybieram Take Me Home:)

3. Byłaś kiedyś na ich koncercie lub po prostu ich spotkałaś?
Niestety nie, ale bardzo bym chciała.

4. Jeśli wakacje marzeń, to gdzie?
Hmm... może Londyn albo Los Angeles.

5. Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato.

6. Co w przyszłości chcesz studiować?
Myślałam nad studiami wokalnym albo pedagogiką, ale teraz zdecydowałam i bardziej kierują się na pedagogikę.

7. Co myślisz o Taylor?
Jako artystkę bardzo ją szanuję bo na prawdę ma niesamowity głos. A jeśli chodzi o charakter to może to przemilczę. Niezbyt za nią przepadam jako zwykłą osobą. Wydaje mi się bardzo rozpuszczona i zapatrzona w siebie. Takie jest moje zdanie, ale może się mylę.

8. Co cię motywuje do pisania?
Może to, że chcę pokazać, że ja też coś potrafię jak również chęć sprawdzenia się w pisaniu.

9. Gdzie spędziłaś sylwestra?
Niestety w domu, ale przyszła przyjaciółka i też było świetnie:)

10. Do której chodzisz klasy?
Do II Liceum.

11. Co myślisz o moim blogu?
Muszę się przyznać, że nie byłam jeszcze na twoim blogu oprócz odpowiadania teraz na pytania, ale już dodaję tego posta i zabieram się za odwiedzenie twojego blogu;)
 

6 komentarzy:

  1. Hej, uwielbiam Twoje opowiadania, kiedy będzie następny rozdział, bo już nie mogę się doczekać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z góry przepraszam za spam:
    Zapraszam na blog o 1D, jest on niezwykły gdyż tutaj to nie redaktorki, ale czytelniczki piszą imaginy:
    http://myimaginewithonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj kolejny rozdział. Jestem bardzo ciekawa co się dalej stanie. Proszę nie trezymaj nas tak długo w niepewności. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję cię do Libster Award
    Pytania są u mnie na blogu :)
    http://butyouareperfecttomee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny blog ! :) zapraszam do mnie ! ;p
    www.believejustbelieve.blog.pl

    OdpowiedzUsuń