środa, 23 stycznia 2013

Libster Awards - 12 i 13 nominacja

Kolejne dwie nominacje za, które bardzo, bardzo dziękuje;*

Odpowiedzi na pytania od Olci (http://and-live-while-were-young.blogspot.com/)

1. Co zainspirowało Cię do zaczęcia pisania bloga?
Jeśli chodzi o inspiracje to chyba nic. No chyba, że chęć sprawdzenia się można zaliczyć do inspiracji.

2. Jak często się malujesz?
Zależy od dnia. Na pewno nie codziennie chociaż nie raz się zdarza, ale jak się maluję to nie mocno.

3. Masz jakieś gadżety z 1D?
Tylko płyty i plakaty.

4. Ulubiona piosenka One Direction to...?
... obecnie Nobody Compares.

5. Masz rodzeństwo?
Mam, brata.

6. Do jakich fandomów należysz?
Tylko jednego - Directioners;)

7. Ulubiona słona przekąska to..?
Nie mam ulubionej.

8. Ulubiona marka ubrań?
H&M lub RESERVED

9. Ulubiona marka kosmetyków?
Avon

10. Laptop vs komputer?
Laptop

11. Ile  masz kuzynów i kuzynek?
Tak na oko ogółem z 20 lub 25 kuzynostwa.

Odpowiedzi na pytania od Dagmary (http://daga1191-one-direction-opowiadanie.blogspot.com/)

1. Jak to się stało, że zaczęłaś pisać?
Najpierw pomysł z opowiadaniem pojawił się w głowie, postanowiłam to spisać do zeszytu.

2. Ulubiona piosenka One Direction ?
Obecnie Nobody Compares.

3. Take Me Home czy Up All Night ?
Take Me Home

4. Prowadzisz jakąś stronkę na Facebook'u związaną z 1D ?
Nie

5. Czy chciałabyś aby Niall zrobił sobie tatuaż ?
Nie.

6. Czy twoi znajomi/przyjaciele wiedzą, że piszesz ? 
Tak

7. Od kiedy piszesz ?
Od początku lipca, a na blogu od 24 lipca 2013.

8. Czy masz zamiar pisać kolejne opowiadanie ?
Mam jeszcze kilka zaczętych.

9. Czy masz satysfakcję z tego co robisz ?

Mam i to wielką.

10.Czy pisanie zmieniło choć trochę twoje życie ?
Tak

11. Czy znasz jakiś fanów 1D z twojej okolicy ?
Tak, moje dwie przyjaciółki o koleżanka z kółka wokalnego;)

JESZCZE RAZ WIELKIE PODZIĘKOWANIA ZA TE NOMINACJE. DZIĘKUJE DZIEWCZYNY;*

5 komentarzy:

  1. Należały Ci się:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super na prawdę ci się należyy :D
    Mam jedno pytanie... KIEDY NOWY ROZDZIAŁ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej.. piszę opowiadanie o 1D.. chcesz poczytać --> http://nowe-zycie-z-one-direction.blogspot.com/.. serdecznie zapraszam i z góry dziękuję za komentarze, które być może dodasz..

    OdpowiedzUsuń
  4. Koffam cię choć nie znam cie:-) super to wszystko ci wyszlo i zazdroszfze'takiego talentu :p nominacje ci sie nalezaly:-)



    P.S. KIEDY NEXT:-) ?????

    OdpowiedzUsuń