środa, 30 stycznia 2013

Libster Awards - 17 nominacja

Dziękuje bardzo Ani (http://moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com/) za kolejną nominacją:)

Odpowiedzi na pytania właśnie od niej:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
Zaczęłam czytać opowiadania na Internecie i to rok wcześniej niż zaczęłam pisać o 1D. Pomyślałam, że też spróbuję napisać jakieś opowiadanie i tak się zaczęło
 
2. Którą z dziewczyn (Danielle, Eleanore, Perrie) najbardziej lubisz i dlaczego?
Wszystkie lubię, ale najbardziej to chyba Eleanor. Sama nie wiem dlaczego, ale może dlatego, że wydaje się najbardziej zwyczajną dziewczyną z tej trójki i tak chyba jest.
 
3. Ulubiona piosenka?
One Direction - Nobody Compares i Kelly Clarkson - Stronger
 
4. Podaj adres twojego ulubionego bloga.
Nie podam bo jest ich wiele, a nie chciałabym, któregoś z nich skrzywdzić.
 
5. Ulubiony przedmiot w szkole?
Ostatnio bardzo lubię historię no i angielski.
 
6. Kto z 1D wg Ciebie ma najfajniejszy styl?
Kurczę, ciężko... ale może Niall albo Liam. Z resztą każdy ma fajny na swój sposób styl;)
 
7. Masz już jakieś plany na wakacje?
Jeszcze nie myślałam nad tym.
 
8. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Z tych bardziej nierealnych to może zostać piosenkarką, a z tych bardziej realnych to być nauczycielką.
 
9. Co sądzisz o Larrym?
W sumie... uważam, że obecnie to jest już przesada co robią niektórzy fani twierdząc, że ciągle istnieje to. Chłopacy jak był początek ich kariery to się wygłupiali, a teraz są starsi i mają tego dosyć. Rozumiem ich i dla mnie to też jest trochę chore. W końcu Lou jest z Eleanor więc chociażby jak ona ma się czuć. Zwłaszcza, że przez to nie raz fani również hejtują ją, a ona niczym nie zawiniła. A chłopcy tylko żartowali, a niektórzy fani podeszli do tego za bardzo realistycznie.
 
10. Co sądzisz o moim blogu?  
Jest bardzo ciekawy, podoba mi się. Zaczęłam go czytać, ale potem nie miałam jak, ale obiecuję zabrać się za nadrobienie moich zaległości:)
 
11.Co wg Ciebie powinnam zmienić w moim blogu?
Moim zdaniem nic. Jest bardzo fajny:)
 
Jeszcze raz podziękowania za ta nominację. :)

2 komentarze:

  1. Należą ci się.
    Zapraszam tutaj- http://light-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ja też cie nominuje do Liebster Awards http://opowiadanie-o-one-direction-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń