czwartek, 3 stycznia 2013

Libster Awards - 6 nominacja

Kolejna nominacja za, którą bardzo, bardzo dziękuje Juli Ratajczak;)

Odpowiedzi na twoje pytania Jula:

1. Ile masz lat?
17

2. Jak masz na imię?
Klaudia

3. Jak zaczęła się twoja przygoda z 1D?
Przez słuchanie "What Makes You Beautiful" na Vivie oraz znajdowanie artykułów w gazecie "Bravo"

4. Masz jakieś zwierzę?
Nie

5. Ulubiony film?
Nie mam jednego ulubionego.  Najbardziej lubię Sagę Zmierzch oraz wszystkie części Step Up.

6. Ulubiona piosenka 1D?
Obecnie to Kiss You

7. Ulubiona książka?
Ostatnia piosenka - Nicholas Sparks

8. Który z chłopaków ma najsłodszy uśmiech?
Harry ;)

9. Pop, Rock, Reggae czy Hip-Hop?
Pop

10. Ulubiony kolor?
Nie mam

11. Włosy proste czy loczki?
Proste

5 komentarzy:

  1. Heej, poczytasz i skomentujesz? Bardzo mi zależy :) opowiadania-paulikka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodasz dzisiaj następny rozdział ? :D .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia (autorka)3 stycznia 2013 19:38

      Przykro mi, ale mam dużo nauki. Właśnie się za nią zabieram. Po za tym znowu mam blokadę weny. Mam nadzieję, że w weekend się odblokuje i będę mogła dodać nowy rozdział.

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do Liebster Award;*
      Szczegóły u mnie: moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Mianowałam cię do Liebster Award. WIęcej informacji tutaj: http://onebandonedirection.blogspot.com/2013/01/liebster-award-part-iii.html

    OdpowiedzUsuń