poniedziałek, 21 stycznia 2013

Libster Awards - 11 nominacja

Wielkie podziękowania za kolejną nominacje kieruje do Trioo (http://girls-trio.blogspot.com/)

Odpowiedzi na pytania:

1. Co cię natchnęło do założenia bloga?
Chciałam po prostu spróbować swoich sił w pisaniu i sprawdzić czy jestem w tym dobra.


2. Czy masz jakieś zwierzę? ~ rodzeństwo też się liczy xD
Nie ma żadnego zwierzaka. A rodzeństwo to brata ;P
3. Czy uważasz, że jesteś w jakimś stopniu pokręcona?
W jakimś sensie pewnie jestem.
4. Ile masz lat?
17
5. Od kiedy blogujesz?
Od 24 lipca 2012
6. Jakiego typu muzyki słuchasz?
pop, rock 
7. Jaki jest twój ulubiony zespół/wokalista/wokalistka?
One Direction, a jeśli chodzi o więcej to zależy co wpadnie mi w ucho.
8. Jakie blogi najchętniej odwiedzasz?
To zależy, ale najczęściej z opowiadaniami.
9. Jaki masz kolor włosów?
Ciemna blond
10. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Obecnie nie mam
11. Jaką masz średnią na 1. semestr?
Nie obliczałam sobie
 

1 komentarz:

  1. Naleza ci sie te wszystkie naminacje:-) suppper:-)


    P.s.kiedy next rozdzial!???????:-)

    OdpowiedzUsuń