środa, 30 stycznia 2013

POMOCY - do czytelników

Witajcie moi drodzy. W pewnym sensie potrzebuję waszej małej pomocy w opowiadaniu, a mianowicie. Nie mam pomysłu na wymyślenie nazwy dla zespołu. Są trzy wokalistki, a zespół grający na instrumentach tworzy czterech chłopaków. Nie mam pomysłu na nazwę więc chcę was o to poprosić. Piszcie swoje propozycje w komentarzach, a najlepszą wybiorę i zawrę w opowiadaniu na stałe. Z góry bardzo dziękuję za pomoc i uprzedzając wasze pytanie. Chciałabym już w sobotę wybrać więc mam nadzieję, że będę miała z czego wybierać. Jeszcze raz dziękuję:*

21 komentarzy:

  1. Teraz nie mam pomysłów, ale możesz być pewna, że jak mi coś do głowy przyjdzie to napiszę ;DD. Zapraszam do sb mam nowy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm, moze Boys&Girls ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę robię tak, ze pasuje Yin-Yang pozdro beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za ten sam komentarz na dole, ale pisze na telefonie i dlatego jest tam napisane 'robię' zamiast 'sobie'. Beata

      Usuń
  4. Ja sobie tak myślę, że pasuje nazwa Yin-Yang
    Pozdro Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. One Step, my only black senses, tears of chills, dreams of ordinary people, overlooked beauty, emotional value, Communication between people,my crazy live ;p niewiem czy sie na cosprzydalam Kingaa:****************************

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze Supergirls&boys lub plays music lub go music lub first start ;)
    Dominika^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nick&Nack, Snacki, The Wankers, Jacyś kolesie, halis may
    Nie mam więcej pomysłów ^^

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ANGELES ;3 haha nie wiem nie mam pomysłu jakoś

    OdpowiedzUsuń
  9. The Potatoes, Carrots, One Infection, Vas Hapennin ?! ...

    OdpowiedzUsuń
  10. One Dream, Super Seven, NIFaN ( No Idea For a Name ) ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Defekt, Sympossio, Crusade , Insane , Overdose , Litosfera albo Hardwere :D

    OdpowiedzUsuń
  12. last sound , battle of destiny , other addiction , Demented , unlike

    OdpowiedzUsuń

  13. Kids with guns

    Point of no return

    TBWCN (The band without cool name)

    Common dream

    Never give up

    BFF (Best friends for ever)

    4E2G (Forever Together)

    Dreams come true

    The voice in my head

    Never say never

    69 :D

    Broken Stones

    The pick of destiny

    WDETAGTBAN ( We didn't even thought about giving this band a name)

    Mam nadzieje, ze choc troche pomoglam. Jak coś jeszcze wpadnie mi do głowy to napisze.

    P.S.
    U mnie kolejny rozdział. Zapraszam
    another-world-tomlinsonowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. powtórzę kilka co tu są żebyś je wybrała: One dream, One step lub The Potatoes :D

    OdpowiedzUsuń
  15. One dream lub one way to jest spoko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam teraz pomsluwybralabym z tch powzej my crazy live,one step:) jestem pierwszy raz na twoim blogu bardzoo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Superhuman girls

    OdpowiedzUsuń
  18. Soullook..DevilSoul..AngelSoul..BreathSoul..Marengo..Crazy&Amazine..Day&Night..FuterStar..ShineStar..Dreamers..sama nw jak sie przyda to fajnie ale qatpie bo napewno znajdziesz lepsz ! ;> ~Alex

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się nazywa WDETAGTBAN :)
    POLI

    OdpowiedzUsuń