poniedziałek, 28 stycznia 2013

Nicole - nowa bohaterka

                 Może komuś się wydawać, ze bez sensu jest dodawać nową postać, ale ja uważam, że nowa osoba to więcej możliwości do tworzenia. Zwłaszcza, że chciałam aby w końcu czynny udział w opowiadaniu wziął także Zayn. Nie zdradzam co będzie pomiędzy tą dwójką, ale po prostu chcę coś dodać nowego i może właśnie nowa bohaterka mi w tym pomoże. Oto jej zdjęcie i krótki opis.

Nicole Clarkson - rówieśniczka Victorii, przyjaciółka Victorii oraz Ashley ze studiów. Jej pasją jest muzyka, której poświęciła całe swoje życie. Pewna siebie, odważna, ale także czasem nieśmiała i chowająca się w cień dziewczyna.

9 komentarzy:

  1. Suprrr........:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Częściej rozdziały by się przydały :)

    Skromna Osoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny rozdzial????

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodasz dziś rozdział ? Nie mam czego czytać przed snem.. :( twoje opowiadania są lepsze niż niektóre książki, owiele ciekawsze chociaż robisz też dużo błędów ale kocham czytać twoje opowiadania i mi to nie przeszkadza.
    Poli

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli dodajesz nową postać to znaczy, że zostaje na dłużej :3 Fajniee..
    Pytanie: Ile planujesz rozdziałów do końca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem ile będzie to rozdziałów, chociaż przyznam się, że już mam mały zarys kończący to opowiadanie, ale jeszcze trochę popiszę.

      Usuń
  6. Właśnie ile ? Pisz jeszcze długo proszę proszę
    Poli

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie:-)popisz jeszcze troche :-) Kinga aaaaaaaa:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny Blog, w rzeczy samej zazdroszcze takiego talentu :) Ja również zapraszam do siebie mary-and-one-direction.blogspot.com i była bym wdzięczna za podzielony przez ciebie komentarz :)

    OdpowiedzUsuń