niedziela, 20 stycznia 2013

Libster Awards - 10 nominacja

Pisałam już jak jestem wdzięczna wszystkim od, których dostałam nominację? Nie, to pisze teraz. Jeszcze raz dziękuje za wszystkie nominacje.

Podziękowania za tą nominację dla Dominki:) Dziękuje kochana;)

Odpowiedzi na pytania:
1. Jak masz na imię?
Klaudia

2. Jaki masz kolor oczu?
Niebieski

3. Od kiedy piszesz bloga?
Od 24 lipca 2012.

4. Masz Rodzeństwo?
Mam, brata.

5. Masz jakieś zwierzątko?
Nie

6. Co cię inspiruję do pisania bloga?
Większość piszę od tak bez żadnych inspiracji, ale kiedy mam blokadę słucham muzyki lub podpowiedzi przyjaciółki i to pomaga. A nie raz przeczytam co napisałam jeszcze raz i przychodzi samo.

7. Ulubiony kolor?
Obecnie nie mam.

8. Ulubiona pora roku?
Lato

9. Opisz swojego Idola w trzech zdaniach?
5 chłopaków udowodniło światu, że marzenia się spełniają i warto w nie wierzyć. Zwariowani, pomysłowi, pełni życia i kochający swoją pasję, którą jest ich niesamowity głos do śpiewania. Dwoma słowami - One Direction:)

10. Lubisz czytać , jak tak to co najbardziej?
Lubię. Obecnie różne opowiadania na Internecie, a zwłaszcza o One Direction.

PS. Drodzy czytelnicy. Zbliża się nowy rozdział. Mam nadzieje, że nie jesteście źli, że tak późno.:)

1 komentarz:

  1. Szybciej ja chcę nowy rozdział!!!!!
    Nominacje Ci się należą. I twwetujrmy jak NAJWIĘCEJ!

    OdpowiedzUsuń