sobota, 5 stycznia 2013

Libster Awards - 7 i 8 nominacja

Kolejne dwie nominacje, za które bardzo dziękuje:)

Pierwsza nominacja od Ani (http://moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com/) Dziękuje:)
A oto moje odpowiedzi na pytania:

1. Jak masz na imię?
Klaudia

2. Ile masz lat?
17

3. Co skłoniło Cię do napisania opowiadania?
Chciałam po prostu sprawdzić czy jestem dobra w pisaniu i czy mi to jakoś wychodzi.

4. Harry, Liam, Louis, Niall, Zayn-którego wybierasz♥?
Ciężko wybrać ponieważ kocham ich wszystkich na równi. Chociaż gdybym miała wybrać to prawdopodobnie wybrałabym Niall'a.

5. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Nauczycielką albo piosenkarką - lub robić coś związanego z muzyką.

6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Chciałabym coś osiągnąć w świecie muzyki albo móc wydać książkę.
 
7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka One Direction?
Wszystkie są niesamowite, ale obecnie najbardziej Kiss You oraz Nobody Compares.
 
8. Masz twittera? Podaj nick.
Mam. @Klaudia_9518
 
9. Jaki jest twój ulubiony blog?
Te, które czy tam są naprawdę ciekawe i wciągające dlatego nie potrafię podać jednego.
 
10. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić najbardziej?
Anglię albo Stany Zjednoczone.
 
11. Co sądzisz o moim blogu?
Jest bardzo fajny. Ciekawie piszesz swoje opowiadanie.
 
 
Druga nominacja jest od Mrs. Styles x (http://onebandonedirection.blogspot.com/)
Teraz odpowiedzi na moje pytania:
 
1. Jak Ci na imię?
Klaudia
 
2. Kto jest Twoim największym idolem i dlaczego?
Hmm... Chłopcy z One  Direction ponieważ na własnym przykładzie udowodnili, że należy wierzyć w marzenia bo się spełniają.
 
3. Za którego chłopaka z 1D wyszłabyś za mąż?
Za Niall'a albo Liam'a.
 
4. Jakiej muzyki słuchasz?
Zależy co mi wpadnie w ucho, ale najczęściej jest to pop.
 
5. Co najbardziej lubisz w prowadzeniu bloga?
Chyba to, że pod każdym postem pojawiają się bardzo miłe komentarze:)
 
6. Lubisz szkołę?
Zależy od dnia:)
 
7. Gdzie najbardziej chciałabyś pojechać?
Chciałabym pojechać do Anglii lub do Stanów Zjednoczonych.
 
8. Od kiedy piszesz imagine/bloga?
Od 24 lipca 2012
 
9. Masz jakieś hobby?
Mam. Jednym z nich jest właśnie pisanie. Oprócz tego uwielbiam śpiewać i grać na gitarze.
 
10. Masz zwierze?
Nie
 
11. Co sądzisz o moim blogu?
Musze się przyznać, że odpowiadając na pytania jestem pierwszy raz na twoim blogu, ale postaram się nadrobić i przeczytam twoje opowiadanie.
 
Jeszcze raz dziękuje wam dziewczyny za te nominacje.
 
 

2 komentarze: