sobota, 22 grudnia 2012

Życzenia :)


ŻYCZENIA BOŻONARODZENIOWE I NOWOROCZNE!!

 Z okazji Świąt Bożego Narodzenia 
chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia, 
a także na nadchodzący Nowy Rok 2013.

Aby każde wasze marzenie się spełniło. 
Byście radośnie spędzili te święta w gronie rodzinnym, 
a pod choinką znaleźli wymarzony prezent. 
Dobrych wyników w nauce, pomyślności, 
szczęścia oraz dużo pieniędzy.

Natomiast jeśli chodzi o Nowy Rok 
to aby był jeszcze lepszy od tego, który się kończy. 
Byście niczego nie żałowali 
i cieszyli się każdym dniem i chwilą.

Wszystkiego Najlepszego, 
życzy Klaudia:)

PS. Directioners - życzę wam 
abyście nadal wspierali chłopaków
i abyśmy razem byli z nich dumni. 
Aby każdy z was mógł być na ich koncercie. 
No i oczywiście aby każdy z was ich spotkał 
jeśli nie mieliście okazji:)

6 komentarzy:

  1. awww dziękuje xx Tobie również wszystkiego dobrego, dobrych ocen i szczęścia n 2013. No i oczywiście żebyś spotkała chłopaków z 1D < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem.

    Zapraszam do czytania mojego opowiadania: http://moje-opowiadanie-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wzajemnie:) Spełnienia marzeń i szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życze ci oczywiście tego samego ale w szczególności żebyś nigdy nie opuściła bloga i tak super pisała, żeby wszystkie twoje marzenia się spęłniły (w tym oczywiście zobaceznia na żywo one direction tak jak ja ),żebyś była zdrowa a nie tak jak ja w łóżku chora jestem niemołosiernie no i ogólnie Wszystkiego NAJ NAJ NAJ I JESZCZE RAZ NAJ I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!!! :):):)
    pS ZA błędy przepraszam!. ;)
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , zawaliste. ;3 ZApraszam do mnie http://gabisia1.blogspot.com/ Zaobserwujesz .? Odwdzięczę się ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    http://nobody-compares-to-you.blogspot.com/2012/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń