czwartek, 13 grudnia 2012

Podziękowania:)

Moi drodzy kilka podziękowań:) Trzeba to kiedyś zrobić, no nie? Żarcik:)

Po 1. Wyświetlenia
Wielkie podziękowania dla was, że czytacie moje opowiadanie i odwiedzacie regularnie mojego blog. Dzięki temu jest już ponad 9 tyś wyświetleń.

Po 2. Komentarze
Dziękuje wam za wszystkie komentarze, które zostawiacie pod każdym postem. Zapewniam was, ze wszystkie czytam i cieszę się, że tak wam się podoba moje opowiadanie. Obiecuję, że w ostatnim czasie pojawi się więcej rozdziałów, a bynajmniej postaram się o to aby było więcej. Więcej mam luzu w szkole także będzie mi łatwiej.


Podziękowania nie związane z opowiadaniem:)

Jak wiecie w poniedziałek obchodziłam 17 urodziny. Dziękuje tym z was, którzy złożyli mi życzenia. Jest mi na prawdę z tego powodu bardzo miło. Dziękuje również moim wspaniałym przyjaciołom i całej rodzinie. Takich prezentów się nie spodziewałam:) 
Niesamowite: plakat od mojego kumpla, płyta "Up All Night" od przyjaciółki, a "Take Me Home" - Yearbook od moich kochanych rodziców. Jestem im na prawdę wdzięczna. Najlepszy prezent urodzinowy dla prawdziwej Directioner:) Kocham takie niespodzianki i prezenty <33


PS. JEŚLI CHODZI O ROZDZIAŁ TO DODAM GO JUTRO <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz