piątek, 28 grudnia 2012

Odnośnie treści

          Moi drodzy nie możecie mnie zabić za zapowiedzi bo sami chcieliście jak przestałam je pisać, żebym pisała je dalej. Dlatego spełniam waszą prośbę i piszę dalej co będzie w następnych rozdziałach po skończeniu każdego.
          Natomiast jeśli chodzi o dodawanie kolejnego rozdziału to dodaję kiedy mogę. To nic, że jest przerwa świąteczna od szkoły, ale też musze pomóc w domu. Po za tym muszę też spotkać się z przyjaciółmi.
          Ale i tak jesteście wielcy i bardzo wam dziękuje za wszystkie komentarze i to, że dzięki wam już zostało przekroczone 15 tyś w wyświetleniu tego bloga. To wszystko dzięki wam, dlatego bardzo dziękuje.
          Następnym rozdział postaram się dodać jak najszybciej tylko będę mogła. Kocham was ;*

3 komentarze:

  1. Też cię kochamy. Przynajmniej ja. Mam nadzieję że Tori będzie z Niall'em. Tak bym tego bardzo chciała. Czekam na kolejny rozdział. <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia (autorka)28 grudnia 2012 19:11

      Moja droga. W rozdziale 25, czyli tym, który dodałam dzisiaj rano Tori jest już z Niall'em ;) Nie czytałaś ostatniego rozdziału? Czy nie pamiętasz już? Pozdrowienia <3

      Usuń
  2. Proszę pisz dalej ! . Normalnie uzaleznilam się od tego kocham to ! <3.<3 . Z niecierpliwością czekam na kolejna część .

    OdpowiedzUsuń