wtorek, 25 grudnia 2012

Libster Awards - 3 nominacja

Kolejna nominacja za, którą bardzo dziękuje. Dzięki temu czuję się na prawdę doceniona i to motywuje mnie do dalszego pisania:)

Ja nie będę już nikogo nominowała ponieważ te, które czytam już nominowałam wcześniej. Ale odpowiem na pytania.

Daga Horan bardzo dziękuje za nominacje jeszcze raz ;*

Odpowiedzi na twoje pytania Daga ;)

1. Co cię zainspirowało/inspiruje do pisania bloga?
Muzyka mi bardzo pomaga w pisaniu. Jeśli chodzi o inspiracje to może po części moje wyobrażenia jak mogłoby być gdyby... albo też trochę marzenia. Ale muzyka to przede wszystkim no i też nie raz inne opowiadania, które czytam pomagają mi napisać kolejną część mojego. No i jeszcze moja przyjaciółka, która podsuwa mi nie raz ciekawe pomysły.

2. Który członek 1D jest twoim ulubieńcem?
Wszystkich uwielbiam, ale jak miałabym wybrać to Niall. Lubię ten jego niesamowity głos, blond czuprynę i to, że gra na gitarze ;)

3. Ulubiona piosenka?
Cóż... wiele ich jest, ale może One Direction - Kiss You.

4. Jak długo piszesz bloga?
Od 24 lipca.

5. Zmuszasz się do pisania bloga?
Nie muszę. Uwielbiam pisać opowiadanie, tak jak śpiewać czy grać na gitarze. Jest to jedno z moich zainteresowań, a miłe komentarze jeszcze bardziej pomagają mi w pisaniu bo wiem, że mam dla kogo pisać. ;)

6. Szczęśliwy numerek?
Nie mam.

7. Masz wiarę w siebie?
Mam, ale czasem zdarza mi się w siebie zwątpić i to nawet często.

8. Przyjaciel to dla mnie... (dokończ zdanie).
...osoba na, której mogę zawsze polegać i wiem, że nigdy mnie nie zostawi w trudnej chwili.

9. Twój ulubiony przedmiot?
Angielski albo historia:)

10. Dobrze wspominasz swoje dzieciństwo?
Tak, bardzo dobrze.

11. Co chciałabyś osiągnąć w życiu?
Hmm... Chciałabym zostać zauważona jako piosenkarka. Uwielbiam śpiewać i chciałabym robić coś w życiu właśnie związanego ze śpiewem, a jak nie ze śpiewem to na pewno coś z muzyką.


3 komentarze:

  1. Przepraszam że tak chamsko spamuję, ale jakoś trzeba, przepraszam :)
    No więc jeśli ktoś chciałby poczytać opowiadanie o trochę innej tematyce to zapraszam :)
    http://ambicaodavida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został mianowany do Libster Aword, więcej na http://imaginyzonedirectionzioom.blogspot.com/2012/12/nominacja-3.html

    JESZCZE JEDNA NOIMINACJA NIE ZASZKODZI ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia (autorka)26 grudnia 2012 18:13

      Oczywiście, że nie zaszkodzi :P Bardzo dziękuje:*

      Usuń