sobota, 25 sierpnia 2012

Podziękowanie;)

Czas na pierwsze podziękowania na moim blogu;)
Na początku chciałabym podziękować wam wszystkim, że czytacie mojego bloga jestem bardzo wdzięczna. Jak już pewnie zauważyliście zostało przekroczone 300 wyświetleń. Jestem bardzo wdzięczna i mam nadzieję, ze będzie coraz lepiej.
Chciałabym podziękować Wiktorii, która daje o sobie znać pod każdym rozdziałem i że jest stałą czytelniczką. Mam nadzieję, że pójdziecie w jej ślady i również dacie o sobie znać;)
Wszystkie wasze komentarze są mile widziane;)
Czekam na wasze opinie i mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie;) Kolejny rozdział dodam niedługo i mam nadzieję, że się spodoba;)

3 komentarze:

  1. Twoje opowiadanie jest świetnie. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału. Bosko piszesz, po prostu jesteś boska <3 ;3

    Ps. Tylko jest mały błąd. Ja mam na imię Weronika, a nie Wiktoria :D To tak na przyszłość.

    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia (autorka)26 sierpnia 2012 09:16

      Przepraszam Cię;) Pomyliło mi się bo w opowiadaniu jest Victoria i pewnie dla tego;)
      I tak jesteś kochana<33

      Usuń
  2. Dziękuję. :) Każdemu może się to zdarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń