piątek, 24 sierpnia 2012

Live While We're Young ;)

Witajcie;) Czy ktoś z was już słyszał może nowy singiel chłopaków? Co o nim sądzicie? Piszcie swoje opinie w komentarzach. Czekam na każdy;) Moim zdaniem ta piosenka jest świetna;) I jeśli nie wiecie to chłopcy już ustanowili dzięki tej piosence nowy rekord. Jest najszybciej sprzedającą się piosenką wszech czasów;) I zajęła już w 40 krajach pierwsze miejsce na listach przebojów;) Gratuluję chłopakom i jestem z nich bardzo dumna;)

Uwielbiam was chłopaki<33

A to jest okładka do tego singla;)
A teledysk do niego zobaczymy w listopadzie;) Już się nie mogę  doczekać, a wy?

7 komentarzy:

  1. słyszałam to ! :> uwielbiam :3
    http://xxgottabeyouxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jej jeszcze nie słyszałam. Mogłabyś podać linka tej piosenki. Oficjalne piosenka będzie miała premierę we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. tu masz link http://www.youtube.com/watch?v=AsveZUlKL8U

      Usuń
    3. Ale to nie jest ich prawdziwa piosenka. Ja też to słyszałam, ale to nie jest potwierdzone... :)

      Usuń
    4. Klaudia (autorka)26 sierpnia 2012 09:17

      Ahaa. W takim razie będę musiała czekać:(

      Usuń
  3. Piosenka świetna, teledysk również, jak widzę jak oni tam się bawią, skaczą i w ogóle to robi mi się cieplutko na serduszku i sama wtedy jak wariat śpiewam i skaczę :D haha
    P.S. Masz bardzo fajnego bloga, ciekawie piszesz ;]

    OdpowiedzUsuń