czwartek, 28 lutego 2013

Wyświetlenia - Podziękowania!

Witam wszystkich czytelników. Chciałabym wam bardzo serdecznie i mocno podziękować, że czytacie mojego bloga. To dzięki wam dobiłam już do  liczby 70 tyś wyświetleń i na pewno będzie ona codziennie rosła. W związku z taką ilością wyświetleń postanowiłam zorganizować małą niespodziankę albo taki konkurs albo jak kto to nazwie. Pod tym postem w komentarzach możecie zostawiać pytania do mnie jeśli takowe macie. Postaram się odpowiedzieć na wszystkie wasze pytania. Odpowiedzi napisze w kolejnym poście, ale nie koniecznie pod nowym rozdziałem, który postaram się dodać jutro. Jeszcze raz wam bardzo dziękuję i do usłyszenia niedługo;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluje! ;*
    Hmm... To ja zadam pytanie ;D
    `Jesteś singlem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;*
    Pytanie/a: 1.Ile przewidujesz rozdziałów do końca?
    2.Czy będzie można zadawać pytania do bohaterów? Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi.. Że odpowiedzi będą z perspektywy bohaterów :)
    3.Należysz jeszcze do jakiś fandomów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Należy Ci się ;>
    "Kto jest Twoim ulubieńcem z One Direction? Uzasadnij.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
    2. Take Me Home czy Up All Night?
    3. Jaki jest Twój ulubiony film?
    4. Masz twittera? Jak masz to podasz?
    5. Harry czy Louis?
    6. Liam czy Zayn?
    7. Ulubiona piosenka 1D?
    8. Grasz na jakimś instrumencie?
    9. Zajrzysz na mojego bloga? http://mialybyctylkowakacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. którego bohatera ty najbardziej lubisz?

    OdpowiedzUsuń