poniedziałek, 11 lutego 2013

Libster Awards - 19 nominacja

Kolejna nominacja. Bardzo za nią dziękuję. Dzięki temu czuję, ze ktoś docenił mój wysiłek jaki wkładam w pisanie tego bloga.

Nominacje otrzymałam od Lux (http://uliczni-muzycy.blogspot.com/)

Odpowiedzi na pytania:

1. Twoja ulubiona potrawa? 
Nie mam.

2. Co cię najbardziej denerwuje w ludziach? 
Fałszywość, sztuczność i obgadywanie.
 
3. Od kiedy blogujesz? 
Od 24 lipca 2012roku

4. Jaki jest twój cel w życiu?
Skończyć studia i znaleźć dobrze płatną pracę oraz dalej kontynuować swoją pasję.

5. Kto jest twoim idolem?
Wielu ludzi by to zdziwiło, ale chłopacy z One Direction. Udowodnili, że w marzenia warto wierzyć bo się spełniają tylko nieraz po prostu trzeba im pomóc. Tym bardzo mi zaimponowali.

6. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny blond.

7. Co uważasz o ludziach, którzy nie tolerują murzynów? 
Nie mam dobrego zdania o nich ponieważ murzyni to także tacy sami ludzie jak my tylko o innym kolorze skóry więc nie rozumiem tutaj osób z brakiem tolerancji dla nich.

8. Gdybyś mogła zrobić coś dobrego dla świata, to co byś zrobiła? 
Wsparła rodzinny, które dotyka bieda. Pomogłabym jakbym tylko mogła np.: kupiła dużą ilość jedzenia, ciuchy po prostu to co by im było potrzebne.

9. Twój ulubiony cytat?
Może napis na mojej ścianie: "Możesz patrzeć, ale nie zobaczysz dziewczyny, którą byłam bo ona ona odeszła" albo "Na razie się wspinam, ale widoki są ekstra".


Dziękuję jeszcze raz za tą nominację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz