środa, 14 listopada 2012

Odpowiedź na waszą prośbę:)

                Prosicie mnie pod ostatnim rozdziałem aby dodała nowy rozdział szybciej a nie czekała na 22 rozdziały. Wy w to nie wierzycie, a ja wierzę. Bo na pewno dacie radę bo jesteście wielcy. Rozdział zawsze będę dodawała co tydzień w weekend bo wtedy mam więcej wolnego czasu. Jednak jeśli będzie się pojawiała dana ilość komentarzy jaką wam zaproponuję to będzie rozdział pojawiał się wcześniej jeśli będę miała taką możliwość. Jak to robiłam w tym tygodniu. Spokojnie, nie zażądam od was np. 50 komentarzy bo wiem, że to nie możliwe. Ale 22 to chyba nie jest jeszcze tak dużo zwłaszcza, że chyba was jest o wiele więcej czytelników. Także jeśli 22 komentarze się nie pokarzą wcześniej to rozdział kolejny dodam w piątek albo w sobotę. Ale pocieszę was jeszcze tylko dwa dni do weekendu także nie jest źle. Dzięki wielkie za to, że czytacie mojego bloga i komentujecie. Mam nadzieję, że nadal to będziecie robić nawet jeśli przestanę podawać ilość komentarzy na kolejny rozdział i pod każdym rozdziałem będę mogła znaleźć dużą ilość waszych wspaniałych opinii. Dziękuje jeszcze raz i do usłyszenia w następnym rozdziale:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz