czwartek, 22 listopada 2012

Do czytelników:)

Witajcie moi drodzy:) Czytacie w ogóle nowy rozdział? Nie ma wcale komentarzy, a ja chcę znać wasza opinię. Sorki, są dwa komentarze, ale na moje ostatnie pytanie pod rozdziałem czy już słyszeliście nowe piosenki chłopaków z płyty. Co się z wami dzieje? Jak podawałam ilość to się motywowaliście, a teraz przestałam i znowu cicho? Nie mam do was pretensji tylko raczej trochę żalu. W komentarzach wyrażacie swoją opinię: to co wam się podoba i co można by zmienić. Także proszę was o więcej komentarzy. Nowy rozdział dodam wkrótce:)

PS. Jak pewnie zauważyliście dodałam nową ankietę. Zachęcam was do oddania swojego głosu. Oczywiście w tej pierwszej co sądzicie o opowiadaniu także niech pojawią się wasze głosy jeśli jeszcze nie zagłosowaliście:)

2 komentarze:

  1. lubie ten blog ale na drugi tez moglabys dodac nowy rozdzial :**

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy dodasz nowy rozdzial plisss odpowiedzi!! :\

    OdpowiedzUsuń