sobota, 2 marca 2013

Wasze pytania - odpowiedzi

Dostałam trochę pytań od was i teraz na nie odpowiem:) Jeśli macie jeszcze jakieś to śmiało zostawiajcie je w komentarzach pod tym postem :)

Pytania i odpowiedzi:

1. Jesteś singlem?
Jestem, ale nie ukrywam, że w jakimś tam stopniu chciałabym mieć chłopaka.

2. Ile przewidujesz rozdziałów do końca?
Jak już pewnie przeczytałaś pod ostatnim rozdziałem. Dwa lub trzy plus epilog.

3. Czy będzie można zadawać pytania do bohaterów? Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. Że odpowiedzi będą z perspektywy bohaterów :)
Jeśli chcecie to nie ma problemu. Mogę spróbować odpowiedzieć jako bohater do, którego zadacie pytanie tylko nie obiecuję, że mi to się uda. Ale można spróbować:)

4. Należysz jeszcze do jakiś fandomów?
Oprócz Directioners to nie. Słucham wielu artystów, ale raczej fandomy to raczej tylko Directioners:)

5. Kto jest Twoim ulubieńcem z One Direction? Uzasadnij.
Ciężko jest wybrać bo wszyscy są na prawdę niesamowici dlatego nie mogę podać jednego. Każdy ma coś takiego za co go uwielbiam:) Liam jest najbardziej moim zdaniem poukładany, Niall jest blondynem i gra na gitarze, Louis jest zwariowany tak jak Harry. No Harry to jeszcze te jego loczki, a Zayn to taki jakby buntownik dzięki czemu się też wyróżnia. Uwielbiam ich wszystkich i nie mogę wybrać jednego:) A przede wszystkim każdy z nich ma niesamowity głos i talent, z którym dzielą się z fanami. I to jest najważniejsze, że robią to co kochają.

6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Obecnie to Upadli.

7. Take Me Home czy Up All Night?
Obydwie są świetne, ale raczej Take Me Home.

8. Jaki jest Twój ulubiony film?
Obecnie Street Dance.

9. Masz twittera? Jak masz to podasz?
Mam. Jest podany na blogu po prawej stronie nad obserwatorami:)

10. Harry czy Louis?
Nie chcę wybierać jak już napisałam wyżej odnośnie ulubionego, ale tutaj to może Harry.

11. Liam czy Zayn?
Tak samo, nie chcę wybierać, ale jak już mam to Liam.

12. Ulubiona piosenka 1D?
One Way Or Another i Summer Love.

13. Grasz na jakimś instrumencie?
Na gitarze:)

14. Zajrzysz na mojego bloga? http://mialybyctylkowakacje.blogspot.com/
Zajrzę:)
 
15. Którego bohatera ty najbardziej lubisz?
Myślę, że na pewno Victorię bo jest główną bohaterką, ale też Harry'ego i Niall'a oraz Kasię.
 
Tyle otrzymałam pytań i na nie odpowiedziałam. Macie jakieś nowe to piszcie, a ja postaram się na nie odpowiedzieć jeśli oczywiście chcecie. Pozdrowienia ;)

4 komentarze:

  1. Dzięki, że odpowiedziałaś. Mam nadzieje, że obrze się będzie czytało mojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy zajrzysz i zostawisz komentarz na moim blogu zawsze-jest-szansa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://opowiadankoz1d.blogspot.com/ - dopiero co zaczynam mam juz 8 rozdziałów zaniedługo 9 niestety nie mam czytelników wierzę że moze komus się spodoba kto wie moze tb ? nie wiem ale mam prośbe zajrzyj i skomentuj od tego zalezy czy bd go prowadzic czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. maddie friends one direction ? da ktoś linka

    OdpowiedzUsuń