środa, 20 marca 2013

Epilog

Znowu mnie zaskoczyliście. Pół godziny minęło, a już pod poprzednim postem jest 11 komentarzy. Jesteście wielcy. Obiecałam więc dotrzymuję słowa. Zapraszam na przeczytanie epilogu.

****************************************

Oświadczyny były niesamowite prawda? Jesteście pewnie ciekawi co zrobiłam? Co się stało później? Spokojnie, wszystko wam opowiem. Najpierw może moje wrażenia. Byłam zaskoczona i to bardzo. Po za tym byłam też szczęśliwa, że tak to zrobił i tak mu zależy na mnie. No dobra nie przeciągam już.
- Wyjdziesz za mnie? - zapytał, a ja zakryłam rękami usta. W oczach pojawiły mi się łzy.
- Tak! - krzyknęłam szczęśliwa. Nałożył pierścionek na mój palec, podniósł mnie i okręcił wokół własnej osi. Następnie postawił mnie na ziemi obejmując w talii, a ja objęłam go za szyję.
- Kocham cię. - powiedział.
- Ja ciebie też. - odparłam. Pocałował mnie, a ja odwzajemniłam.
Tak to wyglądało moi drodzy. Niesamowite prawda? Nie mogłam inaczej postąpić jak się po prostu zgodzić. Byłam szczęśliwa, że mam przy sobie takiego wspaniałego chłopaka. Przepraszam, już narzeczonego.

10 lat później

Kilka dni później po chrzcinach Liam również oświadczył się Danielle. Postanowiliśmy wziąć podwójny ślub, ale w maju. Obecnie wszyscy jesteśmy bardzo szczęśliwi. Każda para kupiła własny dom aby zamieszkać tylko ze swoją rodzinką. Ja i Niall. Jesteśmy razem bardzo szczęśliwi i nie wyobrażam sobie innego życia. Mamy dwójkę dzieci: synka Chrisa i córkę Alex. Kasia i Harry. Oprócz Mel na świecie pojawili się także bliźniacy Tom i Jessie. Harry jest bardzo szczęśliwy i strasznie zapatrzony w swoja żonę i dzieci. Spędza z nimi każdy wolny czas gdy nie jest zajęty sprawami One Direction wraz z chłopakami. Ashley i Louis? Także mają dzieci, a mianowicie dwie córeczki. Są bardzo szczęśliwi jak każdy z naszych przyjaciół. Liam i Danielle? Daddy bardzo chciał mieć dzieci, a kiedy się dowiedział, że Danielle jest w ciąży to nosił ją na rękach. Obecnie mają dwóch synów. Nicole i Zayn? Są dalej razem, a nawet są małżeństwem. Wzięli ślub trzy lata później po nas. Są bardzo szczęśliwi. Mają córeczkę i synka, a trzecie jest w drodze. Chłopcy cały czas koncertują i odnoszą kolejne sukcesy. Fani bardzo ich wspierają. Nawet chłopcy dostali od nich podczas jednego spotkania rzeczy dla swoich dzieci. To było bardzo słodkie gdy wrócił Niall do domu i pokazał co dostał do swoich fanów. Ja z dziewczynami też gramy jako One Dream. Kariera rozkwitła i co chwilę odnosimy kolejne sukcesy jak nasi mężowie. W planach mamy zorganizowanie wspólnej trasy koncertowej po świecie. W wychowaniu naszych dzieci pomagają nam nasi rodzice dzięki czemu nie raz to się nam bardzo przydaje. Warto było tyle przeżyć aby teraz być szczęśliwym. Bardzo jestem szczęśliwa i chyba nigdy nie mogłoby być lepiej.

Życie nie jest ważne gdy nie ma się przyjaciół i wsparcia ze strony bliskich ;)

----------------------------------------------------
Nie mogę w to uwierzyć, że już koniec. Nie płacze pisząc to, ale jestem wzruszona, że tak mi się udało wam podpasować. Jestem bardzo szczęśliwa bo to taki jakby mój mały sukces ten blog i to opowiadanie. Nigdy bym nie przypuszczała, że tak wam się to spodoba i tyle będę miała wsparcia z waszej strony. Jesteście na prawdę niesamowici. 
Dziękuje wam za wszystkie komentarze, w których były zawarte słowa podziwu, pochwały, rady i wiele innych. Jestem wdzięczna za wszystkie nominacje do Libster Awards. Nie potrafię tego obrać słowa, ale jestem na prawdę wdzięczna. Mam nadzieję, że to drugie opowiadanie również wam się spodoba tak jak to. Jesteście wielcy. Powtarzam to i jeszcze pewnie nie raz to powiem. Dziękuje bardzo. Kocham was ;*

Nie wiem czy wiecie, ale w niedzielę minie równo 8 miesięcy jak założyłam bloga. Chciałam dodać wtedy epilog, ale nie mogłam być tak okrutna aby was przetrzymywać. Jednak dodam jeszcze jeden post właśnie w niedzielę. Chcę zrobić konkurs albo ankietę znajomości opowiadania, ale nie jestem jeszcze przekonana. Co o tym sądzicie? Weźmiecie udział? Pokażecie, że dobrze znacie moje opowiadanie? Jeśli tak to w komentarzach napiszcie. I oczywiście napiszcie w komentarzach jak wam się podoba lub nie epilog. Do usłyszenia:)

16 komentarzy:

  1. cudowny ! genialne opowiadanie z boskim zakończeniem ! <3 będę tęsknić ;c historia a tej 10 jest niesamowita ! <33 co do konkurys dobry pomysł, osobiście nw czy wezmę udział, bo nie wiem czy będę miała czas ale jeśli tak to oczywiście ;d no to jeszcze raz : GENIALNE OPOWIADANIE i do zobaczenia na nowym blogu ! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnowne! Smutno mi, że kończysz już pisać to opowiadanie, bo bardzo się przywiązałam, ale wszystko kiedyś się kończy! :)

    Jasne, że chce konkurs! ^^

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! Boże, aż trudno mi uwierzyć, że to już koniec tego opowiadania! ;c No ale mam nadzieję, że kolejny blog będzie tak samo świetny. Co do konkursu to z chęcią wezmę udział ;D
    Trochę krótki ten epilog.. Mógł ktoś umrzeć, albo coś podobnego ^^ No wiesz, abym mogła trochę popłakać xdd
    Szkoda, że kończysz... No, ale może to i lepiej, bo zaczynasz nowe opowiadanie :D

    Zapraszam do siebie i liczę na komentarz pod ostatnim postem http://opowiadania-paulikka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. siedzę i ryczę jak głupia, strasznie przywiązałam się do tego opowiadania, codziennie wchodziłam na niego z nadzieją, że pojawił się nowy rozdział, no cóż
    mam nadzieje, że nowy blog będzie równie świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny. Nie da sie tego opisc. Brak mi slow taki boski. Ciesze sie ze bedzie jeszcze nastepne opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkod ze konczysz..:-(:-(:-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że to już koniec, bo te opowiadanie buło genialne <3 !! Na pewno będę czytać twojego drugiego bloga!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie mogę uwierzyć, że to koniec. Byłaś pierwszym blogiem na którym zaczęłam czytać opowiadania o One Direction<3 a epilog świetny zresztą jak całe opowiadanie;)
    Czekam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne ♥
    Kocham ten blog ♥
    Masz niesamowity talent ♥
    Będę bardzo bardzo tęsknić ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś niesamowita masz ogromny talent podasz nazwe nowego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do bloga podałam jakieś dwa lub trzy posty wcześniej, ale mogę ci jeszcze raz podać ;) http://one-direction-opko-with-majka.blogspot.com/

      Usuń
  11. Fajny epilog:-) szkoda że kończysz ale cóż...wszy stko co piękne szybko się kończy:★★ byłam na nowym blogu jest supcio!
    Pozdro:-) I LOVE YOU ZAYN

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.facebook.com/pages/R%C3%B3b-to-co-robisz-z-uniesionym-%C5%9Brodkowym-palcem/153885584772682?ref=hl Świetna stronka lajkujcie ;33

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny epilog :DDDD Ale szkoda że już kończych, bo kochałam czytać twoje opowiadanie :'( Aż łza mi się w oku kręci...
    Ps. Wpadajcie na mój ----> http://1dopowiadaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. [SPAM]
    http://moze-to-nie-bajka.blogspot.com/
    Lucy Kvam
    Kiedyś - miła i pomocna. Można powiedzieć, ze była wzorem do naśladowania dla swoich rówieśników. Jednak pewnej nocy Lucy przydarza się coś okropnego, zostaje zgwałcona. Właśnie po tym wydarzeniu wszystko się zmienia. Lucy staje się wredną i arogancką dziewczyną. Uprzykrza znajomym życie, jednak najbardziej „uwzięła się” na nowym uczniu w szkole, Harrym Stylesie.

    OdpowiedzUsuń