niedziela, 24 marca 2013

Ankieta - Zapowiedź

Jak pisałam pod epilogiem chcę zrobić małą ankietę odnośnie znajomości treści mojego opowiadania. Mam nadzieję, ze duża ilość osób weźmie w niej udział. Ankieta z pytaniami pojawi się około 16 lub 17. Swoje odpowiedzi zostawiajcie w komentarzach. I proszę was o to aby każdy pisał sam. Oczywiście najlepiej by było aby odpowiedzieć na pytania jak najszybciej, ale spokojnie trochę czasu też będziecie mieli. Pod wieczór podam prawidłowe odpowiedzi i podam najlepszą trójkę czytelników. Wieczornym postem zakończę ten blog. Niesamowite, że dzisiaj mija równo 8 miesięcy od założenia tego bloga. To był niesamowity czas dla mnie. teraz jest drugi blog i mam nadzieję, że tamto opowiadanie również pokochacie tak samo jak to. Powodzenia w ankiecie i do usłyszenia około 16 lub 17:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz