czwartek, 11 kwietnia 2013

Druga Niespodzianka?

Witajcie moi drodzy:) Trochę już czasu minęło od mojego ostatniego wpisu i zakończenia opowiadania. Tęsknię za tym blogiem nawet nie wiecie jak bardzo. Nadal co dziennie go odwiedzam obserwując powiększającą się liczbę wyświetleń. Jestem bardzo szczęśliwa, że nadal rośnie dlatego mam dla was niespodziankę, która ukaże się wkrótce, a konkretnie? Planuję dodać taki Bonusowy Rozdział. Nie powiem wam kiedy to będzie chociaż wiem. Mam nadzieję, że nastąpi to już niedługo,a  tymczasem zapraszam na mój drugi blog gdzie wczoraj dodałam już 7 rozdział.(one-direction-opko-with-majka.blogspot.com) Serdecznie zapraszam i pozdrawiam was wszystkich kochani. To dzięki wam ten blog odniósł moim zdaniem wielki sukces i dzięki wam poczułam się doceniona w tym co robię;)

5 komentarzy:

  1. http://mojapasjaonedirection1d.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;3 bardzo mi zależy na twojej opinie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prośbę mogłabyś zmienić coś w ustawieniach na nowym blogu, żeby można było dodawać komentarze jako anonimowy bez zakładania konta? Byłabym ci bardzo wdzięczna :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka , Juz nie mogę się doczekać tego bonusowego rozdziału ! Zapraszam do mnie , jak czytasz mojego bloga dodaj kom :*
    http://onedirectionsuperblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje w Londynie. Kilka spotkań. Obietnica i 3 lata rozłąki... Jednak to nie koniec ich przygody. Wszytko się skomplikowało, ale każdy problem można rozwiązać. Czasami z korzyścią dla nas, a czasami ponosząc straty. Jak będzie w tej historii?? Sam musisz się przekonać :) Zapraszam na opowiadanie o Niall'u i Alice ---->http://maybeyoullloveyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam za SPAM
    Jedno marzenie,
    Jeden wyjazd,
    Mnóstwo nowych problemów,
    Czy przyjaciółkom uda się je pokonać?
    Czy nowi przyjaciele pomogą im przez to przejść?
    A może to oni będą ich powodem?
    Poznaj ich historię, i dowiedź się prawdy:
    http://opowiadanie-o-one-direction-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń