sobota, 27 października 2012

Nareszcie:) - powrót

Witam was:) Jestem szczęśliwa ponieważ mam komputer z powrotem od dzisiaj gotowy do użycia. Gdy tylko będę miała trochę wolnego od nauki to postaram się nadrobić ten czas kiedy nie mogłam pisać. Mam nadzieję, że czekaliście i mnie nie opuściliście. Obiecuję, że na razie się nigdzie nie wybieram i postaram się dodawać często cokolwiek, a przede wszystkim nowe rozdziały:) Jeśli byście mogli zostawcie po sobie ślad pod tym postem w komentarzach. Chcę zobaczyć ile was jest;) Kocham was, jesteście świetni:P

4 komentarze:

  1. ucz się ucz , a potem rozdziały kolejne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najszybciej wracaj kocham te opowiadania ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę ,że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszczieeeee!!!! Kocham twoje opowiadania !. :D

    OdpowiedzUsuń